1 DDPE UTMKL
Wednesday, January 29, 2014 | 6:33 PM | 0 Ice Cream[s]

Assalamualaikum semua, dah lama rasanya aku tak update blog aku nie kan. Hari tuu ingat dah taknak dah blogging2 nie, tapi lepas fikir2 balik sayang pulak rasanya sebab dah bertahun aku buat blog nie haa. Hmm, serious aku sayang ..
Dah 4 hari aku bercuti mid sem kat terengganu and dah 4 hari jugak aku demam tak kebas2. Perubahan cuaca mungkin, hihi terover pulak. Padahal takde laa sejuk mana pun ganu nih. Namanya pun dah demam, seksanya bukan main. Asyik terbaring jer depan tv sambil tengok cerita2 best. Hihi. Hari tuu tengah otp dengan kawan pon sampai termuntah2, erghh jatuh saham akuu. Haha, tapi best bila demam kat kampung nie sebab semua bagi perhatian kat aku. Almaklumlah aku nie dah umpama anak tunggal, anak emas bagi mak ayah aku bila sibling aku yang lain tak balik kampung. Huahuahua, gelak jahat. Tunggu raya cina nanti ramai laa yang balik, tak sabar nak kumpul ramai2, makan besar2. Hmm, disebabkan demam jugak laa semua plan2 aku dah ke laut. Haiyyaa, bukan rezeki aku maybe..

Sekarang aku nak citer pasal 1DDPE pulak, the best coursemates ever! Haha, 23 lelaki and 9 perempuan. 
Kitorang yang pompuan nie ada 3 non-muslim and 6 muslim. Mungkin sebab bilangan kitorang yang sikit nie membuatkan kitorang rapat giler2. Serious ok, asal sorang je tak cukup sekelas kecoh. Yang laki lak macam2 perangai ada, kaki bahan, kaki lawak, semua ada laa, dah perfect sangat dah tau tak.Haha, well inilah hidup 1DDPE, Diploma In Electronic Engineering, saling melengkapi macam family sendiri. Pejam celik pejam celik dah dua sem kita bersama kan.. Aku sayang korang woii.. haha. 


Gambar kat atas nie lak time diorang pegi family day dekat Port Dickson. Aku takde mase nie sebab aku balik Besut hari tuu T.T . Jeless laa jugak tengok gambar2 yang diorang whatsapp dekat aku, tak cukup dengan whatsapp diorang upload lagi kat facebook, kat instagram.. Erghh, korang memang saje kan ... Haha, tapi takpe laa, jeles aku dah terubat bila korang susah2 buat penyu tuk aku ngan matyo. Tuu tandanya korang rindu aku, sampai pegi PD pun masih teringat2 kat aku.. Hihi, over lagii ^^